Bilinçaltı İnançlar, Şablonlar ve Arınma (1/3)

Mor Alev

Sevgili Dostlar, dün “Yaşadığımız Dönem Üzerine Düşünceler” dizisinin Mayıs sayısını yazacaktım ki, önce birden bire bilgisayarımda her iki üç ayda yaptığım gibi bir temizliğe karar verdim. Ve bu sırada karşıma Melek Rehberlerin yayınlamış olduğu 2013 senesinden kalma üç yazı çıktı. Hepsi inançlarımız, kalıplarımız ve bilinçaltımızla ilgili bu mesajları hiç hatırlamıyordum ama işte karşımda duruyorlardı! Son haftalarda da bilinçaltı temizliği ile ilgili bir sürü soru ve bilgi isteği geliyor sizlerden, çok ilginç, değil mi? Bunlar Taryn Crimi platform değiştirip yeni internet sitesine geçmeden yayınlanmışlar ve bir şekilde benim dokümanlarımın da arasına girmişler, yeni sitesinde bulunup bulunmadıklarını bile bilmiyorum. Yoksa onları birileri mi yerleştirdi bilgisayarıma? 🙂 Ben de aklımdaki diğer konuları bir tarafa not alıp bu hafta bu üç mesajı birbiri peşi sıra yayınlamak için harekete geçtim.

Bu konu çok önemli. Bilinçaltı inançlar nasıl oluşur, nereden gelir, ne işe yarar, neden vardır ve nasıl kendimize yardımcı olarak kolektife de, atalarımıza da yardımcı oluyoruz? Bu…

View original post 1.031 kelime daha

Bir Cevap Yazın

