İnsanlar Gitmek İçin Gelirler

s6y9

İnsanlar gitmek için gelirler.

Evet insanlar gitmek için gelirleristisnasız hepsi öyledir. Üstelikhiçgitmeyeceklerini söyleyerek bir gün ama elbet birgün çekip giderler bir şekilde. Hayatın acı ironisi bu belkide kural böyle. Gelip bir yolcu gibi konaklarlar gönlün semalarında. Kimisi bağdaş kurup kurulur gönlümüzün baş köşesine kimiside öyle sanki bir durakta alel acele bir otobüs yada tren bekler gibi ayak üstü uğrar gönül durağımıza. Bunu anlamam 20 yılımamal oldu benim. Kolay değil bu yirmi yıl. Alıştım artık diyemiyorum ama yinede. Ama anladım.Beynim bunu anlatırken bana gönlüm hala inkâr eder durur bu vesileyi.Hepsi için değil de gidenlerin zamansız gidişleri olanlar bunlar. Ama vakit artık çok uzakta. Kavuşmak için gitmek gerekli ise biliyorum elbet bende gideceğim. Kendimi kandırdığım en güzel masal da bu zaten. Yinede isterdim gidenlerin öyle ayak üstü bile olsa gelip tekrardan çalmalarını hatta ansızın sessizce girmelerini gönül hanıma.Üstelik bu ayak üstü ziyaretle gönül üstü kalmaya ben. Kime anlattım ise sen gideni yolculayamamışsın…

View original post 120 kelime daha

Bir Cevap Yazın

