Yeni bir dönem, çok farklı bir enerji: Ayın düğümleri Kova-Aslan eksenine geçti

Mor Alev

9 Mayıs 2017’de 18 aydan sonra ayın düğümleri burç değiştirdi. Balık-Başak ekseninden, Kova-Aslan eksenine geçiş yaptık. Şubat ayında yayınladığım bir yazıda hepimize bunun önemini hatırlatmış ve sormuştum: Ev ödevimizi yaptık mı? (Bağlantısı burada) Balık-Başak derslerini iyice öğrenmek için ayırdığımız 18 ay sona erdi. Şimdi aşağıdaki sorulara nasıl cevap veriyorsunuz?

  • Gerçeklere ne kadar saygı gösterdim, gösteriyorum?
  • Hangi temelsiz inançlarımı temizledim?
  • Ben kurban mıyım?
  • Ne kadar güçlüyüm?
  • Pratik çözümler üretme konusunda neler yaptım?
  • Bedenime nasıl baktım?
  • Sağlıksız beslenme alışkanlıkları ve diğer sağlıksız kaçış bağımlılıklarımla nasıl başa çıktım, çıkıyorum?
  • Dedikodu ediyor muyum?
  • Kendimi kendi uydurduğum korku, kaygı, şüphe filmlerine kaptırıyor muyum?
  • Ruhani olana saygı duyduğum kadar, fiziksel yaşamımdaki hallere ve varlıklara da saygı duymayı öğrendim mi?

Evet! Hazır mısınız? Ne dersiniz? Çünkü bir sonraki büyük değişim çoktan burada!

Ay Düğümleri 6 Kasım 2018’e kadar Kova-Aslan Ekseninde

Her şey bir yana, Balık’ın belirsizliği ile tam karşısındaki Başak’ın disiplini çoğumuza oldukça ağır geldi. O kadar çok saçma…

View original post 953 kelime daha

Bir Cevap Yazın

