Belirsizlik ilkesi ve Kuantum Problemi

İslam niye doğru dindir?

Popüler bilim konularına değinmek istiyordum ne zamandan beri bir seriye dönüşemesede bunu da eklemekte fayda var. Nitekim dinsiz donsuzların kullandığı ilkel yöntemlerden biri, son zamanlarda tartışmadan ayrıldıkları için bu kadar değerlendirebilyorum.  Acımasız olabilrisiniz onlara karşı emir cümleleri kullamaktan çekinmeyin zaten laftan anlamyan odunlarla konuşuyorsaunuz, alaya bağlamak isteselerde bunu kesmenin yolları çok bu yüzden mantıksal kuralları koyduğum yazıları da paylaşıyorum. Siteyi wordpad gibi yerlere arşivleyebilirsiniz.

Heisenberg Belirsizlik ilkesi
Kuantum fiziğinin gelişimiyle birlikte newton fiziğinin yıkıldığı iddiaları ortaya çıktı. Modern bir fizik anlayışı doğuyordu. Hakkında felsefi ve teolojik bir çok yorum yapıldı. Bu yorumlar iki temel görüşe oturtulabilir. Tanrının varlığına inanan bilimciler ve inanmayanlar. Her iki tarafından kendince mazeretleri var.
Özellikle bu dile yeni alışıyorsanız kitaplar ağır gelebilir, anlamayabilirsiniz. Bu yüzden konuları açarak basitleştirmeye çalıştım. Zira kitapları anlayabilmek için biraz da olsa okumuş olmak gerekiyor. Abartılacak şeyler asla değiller.
Bütün bir popüler bilim onlarca yıldır aynı buluşları, aynı argümanları konuştuğu ve yeni…

View original post 407 kelime daha

Bir Cevap Yazın

