Ayahuasca Nedir? Yolculuğum 

ROTA: Travel Life Diaries

Ayahuasca şaman dininde kutsal bir içkinin adı. Güney Amerika amazon yağmur ormanlarında bol miktarda bulunuyor. Tabii en büyük özelliği kalp gözünü üçüncü gözü açması. Ayahuasca kutsal bir içecek.. Kendi iç yolculuğunu yapmana yardımcı oluyor ve aynı zamanda bedeni yrmizliyor hrm kötü enerjilerden hem de hastalıklardan. Anlatılanlara göre bitki şaman ile konuşmuş ve böyle bir etkisi olduğu anlaşılmoş.

Ayahuasca ile tanışmam tamamen tesadüf oldu. Bazen gitmeniz gerekmez o size gelir ya öyle bir şey. Ocak ayında Peru’da arkadaşım Zeynep ve Serdar’ın Aguas Calientes köyünde Kelebek Bahçesi içinde açmak istedikleri Cafe açılışında bulunmak ve birlikte zaman geçirmek için oraya gittim. O zamana kadar ki düşüncem ayahuasca için hazır olmam gerektiği idi.

Gel zaman git zamsn Kelebek bahçesinde gönüllü olarak çalışıp, sakin günler geçiriyordum. Bir gün Zee ile konuşurken onun kelebek bahçesinde çalışan Daniel ile bir ayahuasca deneyimi olduğunu öğrendim. Oradan ayrılmadan bu deneyimi yaşamak istedim. Bir gün Daniele bahsettim. O sırada kelebek…

View original post 570 kelime daha

Bir Cevap Yazın

