sen

asibumerang

inanna.2

sen kendini benim için az öldürmedin.

“bu benimki adanmış bir hayattır, ver karanlığını işte ışık ”

derken titremedi dalında bir yaprak kadar dudakların.

sen kendini benim için az eksiltmedin.

soysuz zamanlar için bir tapınaktır, soy bedenini ;

bütün günahkarlar  için yarına gebe bir gece.

gezdir tenimde bütün acıları dindiren merhemini.

sen kendini benim için az öldürmedin.

yanılgılar denizinde tuz biriktirirken ben

bir kör taşı aydınlatırdı yosun renkli gözlerin .

ben kendi savaşımın esiriyim;

sonsuz uykusunda bir kozanın.

renkli kanatlar oluyor her bahar bana senin ellerin .

paslı kilitlerin çilingiri, yarındır bizim için anahtar;

göğüslerindeki sütle büyütürken beni

biliyordun yaşam var , yaşam var……………

View original post

Bir Cevap Yazın

