SEVGİLİ’YE MEKTUP-6

Yakup Uykutalp

SEVGİLİ'YE MEKTUP-6 ile ilgili görseller ile ilgili görsel sonucu                              Umutlarım ve hayallerim yıkıldı..Tükendim artık…Nasıl yaşadığımı anlamıyorum..Bu hayata kırgın mıyım? Yoksa Kırgınlığı yaşayan ben miyim desem mi?.. Ümidim kalmadı seni beklemekten sıkıldım mı bilemedim..Nereden çıktın karşıma…İyi mi kötü mü oldu şimdi bunu kendime soruyorum..Yolun başında çok mutluydum, çıkmaz tünelin sonunda kendini tanıyamayan biri oldum. Eş, dost, arkadaş çevrem bana karşı aynı düşünceleri beslediğini bilmeme rağmen, simsiyah gözlerindeki ateşten gömlek bakışların vurdu. Beni duymayan kulağı, konusmayan dili ne yapayım ki..Bana halen kırgın olduğunu söylediler..Şunu bil sadece kırıldığın yerden bir kere değil, binlerce kez kırıldığımı, senin için bir can değil, binlerce can vermeye hazırdım..Ruhu yaşatan dinamizmin sendromunu yine ben yasatmaliydim..Buna tanıklık etmeni istemeyeceğim. Emin ol ki kendimden emindim..

Hep konuşuyorduk..Konuştuğumuz da kaldı herşey. Kırgınlığını suskunluğunla kapattığın zamanları hatırlıyorum..Konuşurdum sadece..Sen ise dinlerdin..Soruları yanıtsız bıraktığın fakat içimde kalan serzenişin belki de sonlarıydı..Şöyle düşündüm. Ya çok seviyordun, kırmak istemiyordun, ya…

View original post 17 kelime daha

Bir Cevap Yazın

