AŞIK VEYSEL – Hayal Bana Yakın Yâr Bana Uzak

Şiir destesi

Hayal bana yakın yâr bana uzak
Sevdası başıma dolanır gitmez
Aşkına düşeli yâr bana uzak
Yüzbin öğüt versen biri kâr etmez

Senin aşkın beni kıldı ürüsvay
Düşmüsüm pesinde koşarım hay hay
Kabul et kapında beni de kul say
Dost yoluna ölür aşık ar etmez

Ey beni bu derde giriftar eden
Eski muhabbeti kaldırdın neden
Gönül ister kavuşmayı ölmeden
Gül olmasa bülbül âh ü zâr etmez

Beni yakan yansin aşkın nârına
Gönül düştü bir zalimin toruna
Bakmaz mısın bu Veyse’ın zârına
Ah çeker ağlarım yâr elim yetmez

View original post

Bir Cevap Yazın

