Karadut’un tam zamanı… — Doğru Beslenme İle İlgili Son Haberler

Karadut çok iyi bir antioksidan, çok yararlı ama glisemik indeksi çok da düşük sayılmaz. Karadut’un Gİ = 40’tır. Kahvaltıdan sonra abartmadan bir porsiyon karadut yiyebilirsiniz. “Karatay Diyeti’yle Yaşam Boyu Sağlık” kitabında Canan Hoca bakınkaradut ile ilgili neler demiş. “Kanser tedavisi gören hastaların veya kanser hastalıklarından korunmak isteyenlerin hem düşük glisemik indeksli hem de yüksek antioksidan […]

Karadut’un tam zamanı… — Doğru Beslenme İle İlgili Son Haberler üzerinden

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s