Yaşadığımız Dönem Üzerine Düşünceler (Temmuz 2017) – Uçsuz Bucaksız Sevgi

Mor Alev

Sevgili Dostlar, Bilge Baykuşlar, Sevecen İnsanlar,

Bazen hayatın hızına yetişilmiyor, değil mi? Nisan ayında en son genel bir sohbetimiz olmuş, iki adet “düşünceler” yazısı yayınlamışım, ondan sonra da bir koşturmacadır başlamış! Aslında Haziran’da da içten bir “düşünceler” yazısı yayınlamak istemiştim ama o kadar çok bilgi akıyor ki son zamanlarda, öyle çok şey oluyor ki arka planda, durup düşünmeye pek de fırsat kalmıyor ve kanallık tercümeleri yayınlamak ya da en güncel enerjiyi en hızlı şekilde paylaşmak öne çıkıyor. Ve buna rağmen, henüz paylaşılamamış bir sürü bilgi de var.

Ama önce, bu sabah zihnimde gereksizce neyin yayınlanması “gerektiğini” düşünürken, iç sesim şöyle konuştu: “’Gerekli’ diye bir şey yok. Her şey yolunda, herkes alma zamanı gelen enerjiyi kendine göre alıyor, herkes kendi anlayışını kendince geliştiriyor. Michael’a danış.” (Baş Melek Mikail).

Ben de “pekâlâ” dedim, derin meditasyon yerine içimden bir kart çekmek geldi. Uzun süredir çekmecede duran Michael kartlarını elime aldım. Önce bir kart kendim için çektim…

View original post 790 kelime daha

Bir Cevap Yazın

