Mor Alev Enerjisinden Bir Mesaj: Bilincimdeki Yükseliş

Mor Alev

Ben Mor Alev enerjisinin bilinciyim. Aynı sizlerin beden bulmuş Yaratan özü olduğunuz gibi, ben de öyleyim. Ben, negatif, gelişmeyen, durgun ve ihtiyaç duyulmayan enerjilerin salıverilmesini destekleyen, böylece şifalanmanıza ve dünyanın yükseliş sürecine yardımcı olan Dönüşümün Mor Alev enerjisi formunu alıyorum.

Ben, varlığınızın tüm seviyelerinde şifayı birlikte yaratabilmek için yeryüzünde de, iç âlemlerde de olsanız, çağırabileceğiniz enerji bilinciyim. Beni ne zaman düşünseniz, çağırsanız, şifa ya da kısıtlayan, ayıran enerjileri salıverme niyetinizi ifade etseniz, hizmetinizdeyim.

Dönüşümün Mor Alevi olarak, Yaratan’la olan bağlantınızı zayıflatan enerjileri, düşünceleri, inançları ve korkuları tamamen yakan, yoğun ve kudretli bir enerjiyim. Bu yüzden, her zaman yanımda 7.  Işın Boyunun Melekleri bulunur. Benim varlığımla eş-yaratıma soktuğumuz şifayı deneyimledikten sonra, onların tek amacı meleklere özgü sevgiyi bütün bir varoluşunuza demirlemektir.

Benim varlığım, sizi tüm gereksiz enerjilerden boşaltır. O zaman yaratılan boşluk, şifa sürecinin devamı için sevgiyle doldurulmalıdır. Melekler buna, sevgi dağıtarak ve iç sevgi titreşimlerinizi harekete geçirip tüm benliğinizde filizlenmesini…

View original post 1.464 kelime daha

Bir Cevap Yazın

