ATATÜRK’Ü SEVEN 1 MİLYON KİŞİ YOK MU??

EVOLEYBOL.COM

atatürk2İki gün önce Voleybol camiasında sevdiğim, saygı duyduğum bir ağabeyimden facebookta  bir mesaj aldım.

Üstünde ‘1 Milyon Atatürkçü yürek’ve altında ‘Rica etsek Paylaşır mısınız’yazan resimli bir mesajdı. ( Daha önce de bir çok arkadaşımın sayfasında ‘Rica etsek şunu paylaşır mısınız’ diye çeşitli fotoğraf ve mesajlar görmüştüm. Sanırım bir şey çok çok paylaşıldığında ya da beğeni aldığında ilk çıkaran kişi ödül alıyor olmalı)

Mesajı bana atan  sevgili ağabeyim de bana gönderirken ‘Bunun 1 milyonu aşması lazım’ demişti.

Afalladım!  Bu ülkeyi ‘yedi düvele’ karşı savaşarak , her türlü imkânsızlıklara rağmen kuran, şu anda 80 milyona ulaşmış dünyanın en güzel ülkelerinden birinin ilk kurucusu, lideri adına birileri  1 milyon beğeni arıyordu!

‘Ağabey ben bunu facebook sayfama koymam’dedim

‘Neden??’dedi şaşırarak

‘Ağabey;  80 milyonluk ülkede Atatürk’ü  sevmeyen 1 milyon kişi zor bulursun’ dedim

‘Haklısın Denizciğim. Kusura bakma. Bana da bir dostumdan geldi. Hiç öyle düşünmemiştim’dedi.

Atatürk’ü sadece Türkiye’de yaşayanlar değil…

View original post 91 kelime daha

Bir Cevap Yazın

