Batıyorum

me.serhatyilmaz

Uzun zamandır yazmıyor gibiydim. Aslında yazdıklarım oluyor fakat yayınlama gereği duymuyorum çoğu şeyi.
Hayatın yeni acılarıyla yanyana gelmek biraz gökyüzü serpiyor insanın yüreğine birazda toprak. Yalnızlığını bile saklayan yüzlerce insandan biriyim bende. Penceremde gökyüzünün perdesi var. Masamda neredeyse boynuna kadar dolu bir küllük, sürekli dağılıp masama saçılan karalanmış, katlanmış kâğıtlar, ve boyası dökülen kalemim…
Bu aralar içimde içi su alan bir sandal var. Boyası dökük biraz da eski bir sandal bu. Hayata karşı  ayakta kalma çabamı içi su alan bu sandalın batmaması adına yaptıklarıma benzetiyorum. İşler öyle göründüğü gibi de değil aslında. Bir şekilde sandalın içine dolan suyu boşaltma fırsatım oluyor gibi. Fakat bazen havanın bozması ve ansızın gelen yağmura karşı nasıl bir çaba sarfetmeliyim bilmiyorum. Birazda içine akıttıkları, attıkları hatta kaldırıp katladıkları oluyor insanın. İşte asıl mücadele o zaman gerekli oluyor tutunmak için hayata. Bu sandal benim ile batmamalı diyorum. Bu düşünce yada arzu öylesine uyuşturuyor ki ruhumu. Sandalı boşaltmaktan ziyade kendimi suya bırakarak yük…

View original post 158 kelime daha

Bir Cevap Yazın

