Koşu ve Bisiklet Öncesi 25 Dakikalık Yoga Pratiği İle Isının

Yoga Türkçe

Bu yazıda koşu ve bisiklet çalışmaları yapanlar için antrenman öncesinde yapılabilecek kısa bir yoga serisi paylaşacağım. Spor yapmayı alışkanlık haline getirmiş olan herkes, sakatlanmamak için antrenman öncesinde ve sonrasında ısınma ve soğuma amacıyla, kasları esneten hareketler yapmak gerektiğini bilir. Bu egzersizler, spor yaşamımızı sağlıklı bir biçimde sürdürmemizi ve yaptığımız sporun vücudumuzda yarattığı etkileri dengelememizi sağlar. Aşağıda paylaştığım 25 dakikalık kolay yoga serisi ile antrenmana hazırsınız!

plan2Bu Seriyi Yaparken:

Öncelikle bu seriyi eğer yeni uyanmış halinizle yapıyorsanız vücudunuz çok katı olacağı için daha yavaş ve uzun yapmanız gerekebilir. Sabah erken saatlerde uyandıktan hemen sonra, özellikle de kış mevsimindeyseniz, bu serinin öncesine kelebek pozu ve kedi-inek pozlarını eklemeniz, aşağı bakan köpekte ve öne eğilmelerde dizlerinizi kıvırmanız gerekebilir. Aynı zamanda chaturanga pozuna da dizleri yere alarak girmeniz gerekebilir. Koşu ya da bisiklet antrenmanına gün ortasında ya da akşam başlıyorsanız, bu seriyi olduğu gibi kullanabilirsiniz. Uzun bir süredir yoga ve spor yapan kişiler zaten vücutlarının…

View original post 149 kelime daha

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s